U8

De Coloradokevers (7-8 jarigen) vertegenwoordigen de jongste garde korfballers. Zij leren de eerste stappen van korfbal in leuke en speelse trainingen. De focus in deze groep ligt op bewegen, spelen met ballen en op een leuke manier leren korfballen. U8 gooit met K4-ballen naar 2 meter hoge palen.

U10

De Bijen (8 - 10j) krijgen volop de kans om zich te amuseren met leuke trainingen waarbij zij werken aan hun motorische vaardigheden alsook sportspecifieke vaardigheden leren. Zij gooien met K4-ballen naar 2,5 meter hoge palen. De focus ligt hier op een sportieve, gezonde en speelse manier leren korfballen.

Korfbal U10-007.jpg
U12 - U14

De Hommels (10 - 12j) en Dragonflies (12 - 14j) vertegenwoordigen de al iets oudere korfballers. Zij gooien met K4 ballen naar 3 meter hoge palen. Met intensievere trainingen proberen we hen alle kneepjes van de sport. Zij hebben gezamenlijke trainingsuren.

Korfbal U10-028.jpg
Verantwoordelijke & trainers

Alle jeugdspelers worden bijgestaan door onze jeugdverantwoordelijke Britt Hermans. Als je vragen hebt over bepaalde wedstrijden,  trainingen, inschrijvingen of andere dingen,  kan je altijd bij haar terecht. Mailen kan steeds naar geelse@korfbal.be.

Zoek je informatie over inschrijvingen, kijk bij 'onze club'.

De trainingen worden geleid door Eric en Britt.

Eric Turlinckx:      0494/46 80 87     of     eric.turlinckx@proximus.be

We zijn nog op zoek naar mensens die het zien zitten om ploegverantwoordelijken en trainers te worden van één van onze jeugdploegen. Zie jij het zitten om mee achter onze jeugd te staan?

Laat het ons zeker weten.

Trainingen

Joepie! We starten weer de trainingen na een lange periode van bijna geen trainingen.

Op woensdag 6 september 2023 van 18u tot 19u start de eerste training op de buitenterreinen!

Opgelet

Tijdens schoolvakanties zijn er geen trainingen.

2018_06 GKC-1.jpg
Korfbal U10-017.jpg