Wat is multimove?

GKC Multimove biedt kinderen een gevarieerd bewegingsprogramma aan, waarin de focus op de algemene ontwikkeling van vaardigheden ligt en een sporttak niet meteen herkenbaar is. De multimovers bij Geelse heten de Citroenlieveheersbeestjes.

Multimove is geschikt voor kinderen van 3 tot 7 jaar. Kinderen vanaf 7 jaar kunnen bij ons aansluiten bij de U8. (Meer info over U8 vind je bij 'Jeugd')

De lessen gaan door op woensdagen van 17u15 tot 18u00.

Tijdens uitdagende bewegingssituaties in de Multimovelessen komen de 12 fundamentele bewegingsvaardigheden aan bod. Stuk voor stuk basisvaardigheden die een kind op jonge leeftijd moet verwerven om de motorische ontwikkeling te prikkelen en bevorderen. Alle bewegingen die een kind nu en later zal gebruiken, zijn hierop gebaseerd. De fundamentele bewegingsvaardigheden zijn cruciaal om op latere leeftijd sportspecifieke vaardigheden te leren.

Multimove onderstreept het belang van een brede motorische ontwikkeling en kan de start betekenen van een gezonde en levenslange sport- en bewegingsparticipatie. Plezierbeleving staat hierbij centraal.

Dit zijn ze alle 12: dribbelen, glijden, heffen en dragen, klimmen, roteren, slaan, springen en landen, trappen, trekken en duwen, vangen en werpen, wandelen en lopen, en zwaaien.

De lessen worden gegeven door gediplomeerde begeleiders en worden steeds goed voorbereid. We vragen dan ook om tijdig aanwezig te zijn op de lesmomenten en voorzie je kind van sportieve kledij en een gevulde drinkbus!

Datums lessen

Lesuren: van 17u15 tot 18u00

De multimovelessen gaan door op woensdag, hier vind je een overzicht van alle nog komende datums en locatie:

Locatie terreinen

Vogelzang 81, Geel:

• 22 april 2020

• 29 april 2020

• 6 mei 2020

• 13 mei 2020

• 20 mei 2020

• 27 mei 2020

• 3 juni 2020

* op deze datums doen we een speciale activiteit. Meer info volgt via mail.

Hoe kan ik mijn kind inschrijven en hoeveel kost dit?

Wil je graag je kind inschrijven voor de lessenreeks van 2019-2020?  Dan vind je hier wat je moet doen.

Zoals elk lid van onze club, sluit je je kind aan bij de Geelse Korfbalclub. Het lidgeld voor de lessenreeks van 2019-2020 bedraagt 50 euro per kind.

Heb je een vrijetijdspas van Stad Geel, dan bedraagt het lidgeld 25 euro per kind.

Via onderstaande knop kan je je kind inschrijven. Wanneer je het formulier hebt ingevuld, krijg je een mailtje met daarin de bevestiging van de inschrijving en de informatie voor de betaling van het lidgeld.

Rekeningnummer GKC vzw : BE48 8508 2201 9727

Heb je nog vragen?